FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Abonnement eller Medlemsskab?
Når du handler hos HairOutlet er der ingen abonnement ordning eller andet form for forpligtende medlemsskab.
Hvordan fungerer det med fragt?
Alle pakker sendes med DAO / Post Nord - du kan vælge imellem:
Kr. 35,- DAO - pakken afhentes i DAO butik - SMS/Email sendes så pakken kan følges.
Kr. 40,- DAO Privat - pakken leveres til din adresse (Vægt over 5 kg omdirigeres til pakkeshop)
kr. 59,- Post Nord med omdeling - pakken leveres til din adresse
Hvornår sendes min ordre?
Vi bestræber os på, at alle bestilte varer altid er på lager, og at ordren sendes indenfor 24 timer. Der afsendes ikke pakker i weekenden.
Kan jeg afhente min bestilling?
Ja, gerne efter aftale. Vi bor i Nr. Bork i den sydlige del af Ringkøbing Fjord. Ring 4215 2000 eller send mail info@hairoutlet.dk så vi kan aftale nærmere.
Problemer med betaling?
Såfremt betalingsvinduet ikke vises, er det vigtigt at tillade "popups" - dette sker ved at klikke på "popup´s" ikonet øverst på værktøjslinjen. Du er altid velkommen til at kontakte os info@hairoutlet.dk såfremt der er problemer med bestilling.
Hvordan kontakter jeg HairOutlet?
Send gerne mail til info@hairoutlet.dk eller ring til Lene tlf. 4215 2000
Hvor ofte sendes nyhedsmail?
Nyhedsmail sendes ca. 4 gange pr. måned - nyhedsbrevene indeholder gode tilbud med meget nedsatte priser samt nyheder. Tilmelding sker på HairOutlet´s forside , hvor indtast emailadresse ved "Tilmelding Nyhedsbrev" og tryk på "Tilmeld" knappen.
Andet
Vilkår om fortrydelsesret m.m. - se Kundeservice
Andre spørgsmål kontakt os på info@hairoutlet.dk
Produkter og mærker: Er et produkt udsolgt eller har du forespøgsel til produkt, som ikke er på webshoppen, så kontakt os på info@hairoutlet.dk - vi vil derefter vurdere næste gang vi skal have nye varer i sortimentet.
Reklamation
Har du modtaget et forkert eller defekt vare, så kontakt os på info@hairoutlet.dk eller ring 4215 2000. Husk at oplyse produktets navn og gerne ordrenummer. Dette gælder også, såfremt der mangles et produkt i leveringen.
Fortrydelsesret
Du har altid 14 dagens fortrydelsesret, hvor du kan returnere en ubrugt vare. Returportoen betales af køber.
Pricerunners Købsgaranti
PriceRunner Købsgaranti Som medlem på PriceRunner sikres dit køb op til 50.000 kroner, hvis et problem indtræffer i forbindelse med dit køb. Købsgarantien koster ingenting for dig som forbruger og gælder for alle køb, når du handler hos os. Du kan stadig få dit køb sikret gennem Købsgarantien, selvom du ikke allerede er medlem på PriceRunner og har besøgt os via dem - du skal blot oprette en brugerprofil hos dem. Det er enkelt og tager tager kun et par minutter. Din køberbeskyttelse med PriceRunner Hvis du ønsker, at dit køb skal dækkes af Købsgarantien, skal din bestilling være adresseret til dig personligt. Med Købsgarantien får du erstatning, hvis en vare er defekt, hvis en vare mangler ved levering, hvis levering af varen udebliver eller hvis varen er forkert eller fejlbehæftet. Købsgarantien erstatter dig som kunde for både anskaffelses- og fragtomkostninger og den direkte økonomiske skade, du har lidt. For værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger gives ingen erstatning. På PriceRunner finder du en liste med kategorier, der ikke er omfattet af garantien, samt de gældende brugervilkår. Vi er en af de udvalgte butikker, som er omfattet af PriceRunners Købsgaranti. På PriceRunner er de butikker, der er omfattet af garantien, markeret med Købsgaranti-symbolet i forbindelse med deres navn. Formålet med køberbeskyttelsen er, at kunder skal kunne føle sig trygge, når de handler på nettet.